~ Malin & Lance ~

 
Malin och Lance blev felfria på träningstävlingen! Det var jättekul att se dem ute på banan eftersom det var första gången sedan hon köpte honom. Jag, Josse, Fredrik & Dennis agerade taxi till tävlingsplatsen med Lance och sedan var vi hästskötare åt henne också, bortskämd eller? ;) Jag har ju faktiskt fått massor av hjälp de gångerna jag varit ute så det var en självklarhet att jag hjälpte till!!
Min fina dam fick faktiskt stå idag, det är hon välförtjänt av efter helgens prestationer!
 
Går allt enligt planerna åker hästarna ut på bete på onsdag! Som vi har längtat efter att få släppa dem, dels för att det så klart är billigare men också för att hästarna brukar tycka om att få vara så kallade "vildhästar" några månader om året ;) Josses häst kommer ju förmodligen ner denna veckan också, vi hoppas på det iallafall! 

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny - en blogg om ett fullblod

Sv: Ja hoppas det bara är betet som ger gallorna! Ska dit om några timmar och kolla läget igen :)
Ska Chartreuse få ledigt när hon går på bete eller ska du rida trots att hon är "vildhäst"? hehe

Svar: Haha jag ska faktiskt rida henne när hon går på bete, eftersom att vi ska ut och tävla i sommar! Redan nu ser hon ut som en köttbulle men hon lär ju bli fetare haha..
MoreToLove

2013-06-18 @ 11:50:57
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0