~ Morgontrött ~

Idag var det inte bara jag som var morgontrött...


Hästarna släpptes på bete igår och det regnade lite inatt så vi åkte ut och la på dem täcke igårkväll. Vi bestämde därför att vi skulle rida på morgonen när vi ändå skulle ut och ta av täckena. Det ska ju bli jättevarmt idag tydligen. Jag och Malin var i stallet redan 6.15 och sen red vi ut en runda på 40 minuter, lagom lång tur :)

När jag kom ut i hagen så sov min lilla häst, hon låg kvar där i gräset även när jag kom fram till henne. Det var så mysigt så man kände sig nästan lite taskig att väcka henne. Hon vaknade till av sig själv efter en kort stund och ställde sig upp sen red vi iväg. Det blev bara lite lätt skrit, trav och galopp, med andra ord inte så jobbigt. Både hästarna och vi tyckte det var roligt att få komma ut på en uteritt för det var ju ett tag sen sist!





Nu ska jag iväg och jobba några timmar på Bröllopsglamour!

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

Claaudia cosmetics, sweden - Frosty rose nr. 106

Svar: Okej! :D
MoreToLove

2013-06-20 @ 11:50:33
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0